Segítség

Segítség / GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések)

1. Hogyan tudok rendelni?

A rendelés leadása egyszerű:


Válaszd ki a kívánt terméket, tedd a kosárba, majd kövesd a megrendelési folyamat lépéseit. A vásárlás véglegesítéséhez ki kell töltened a szállítási és számlázási adatokat, majd ki kell választanod a fizetési módot.

A rendelés elküldése után automatikus visszaigazoló e-mailt kapsz tőlünk, amely technikai megerősítés arról, hogy a rendszerünk rögzítette a rendelést.
Fontos! Ez az automatikus e-mail még nem jelenti a megrendelés elfogadását vagy teljesítését.

A rendelésed akkor válik véglegessé és visszaigazolttá, amikor státusza „feldolgozott” állapotra változik, amiről külön értesítést kapsz e-mailben.

Ezután kezdődik meg a csomag összekészítése és kiszállítása.


2. Milyen fizetési lehetőségek vannak?

  • Előre utalás

  • Utánvét (készpénz/futárnál)

  • Bankkártyás fizetés (ha van)
    A pontos lehetőségek a fizetési oldalon láthatók.


3. Mikor kapom meg a csomagot?

A csomagokat a rendelés visszaigazolását követően 2–8 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak. A kézbesítés ideje általában további 1–2 munkanap.


4. Mi történik, ha nem veszem át a csomagot?

Kérjük, csak akkor rendelj, ha biztosan át tudod venni a csomagot!
Az át nem vett csomagok esetén 2.000 Ft adminisztrációs díjat számolunk fel illetve a postaköltség kétszerese ( oda-vissza szállítás ), amit a következő rendeléskor, vagy külön felszólításban azaz számlán érvényesítünk.


5. Visszaküldhetem a terméket?

Igen. A vásárlástól számított 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. A terméket eredeti állapotban kell visszajuttatnod, bontatlanul.
A visszaküldés költsége a vevőt terheli.
Használt termék esetén is értékcsökkenést számíthatunk fel, ha a terméket nem rendeltetésszerűen használták.


6. Van garancia?

  • Új termékekre a törvény szerinti jótállás vonatkozik.

  • Használt termékekre egyedi garancia vonatkozik, ezt a termékoldalon mindig feltüntetjük.

  • A garancia csak rendeltetésszerű használat esetén érvényes.


7. Hol találom a szervizt? Hogyan működik?

Szervizünket elérheted az alki.shop.info@gmail.com e-mail címen.
Fizikai átvevőhelyek: Balatonboglár, Keszthely.
Bevizsgálás után írásban tájékoztatunk a javítás költségeiről, menetéről. A javított készülékeket 30 napon belül át kell venni60 napnál régebben nálunk maradt termékekért felelősséget nem tudunk vállalni.


8. Nem találom a választ. Hol tudok kérdezni?

Írj nekünk: alki.shop.info@gmail.com
Csevegj a közösséggel: Facebook ( Minden ami robotporszívó csoport )
Ügyfélszolgálat: H–P 9:00–16:00